2015. június 24., szerda




Ahogy megérkezett a nyár, olyan hirtelen változott meg az életem, és annyi minden történik. Valahol mélyen még hiányzik a biztonságos szerelem érzése, mégis ami most történik, az nagyon más. Gyakran van úgy, hogy az emberek összetévesztik a vonzódást a szerelemmel. Nem tudom, lehet-e bármilyen kapcsolatban érzések nélkül működni, számomra ez majdnem lehetetlen. Ami az elején vicces, és szórakoztató, azután később már csak kérdések maradnak. Talán a legkülönösebb, hogy még így is sokkal boldogabb vagyok, mint valaha is voltam. Most minden nap egy újabb kaland, teljes mértékben szabadnak érzem magamat, szárnyakat kaptam, amikkel a magasba szeretnék repülni. Még nem tudom, hogy egyes emberek miért érkeztek meg az életembe, de örülök neki, hogy így alakult. Persze a régi sebek még mindig nem gyógyultak be egészen, lesz, aki mindig hiányozni fog, egy jó barát. Az élet már csak ilyen, egyszer kapunk valamit, de adnunk kell valamit cserébe. 
A legkülönösebb érzés talán mégis az, hogy találtam valakit, akire, ha ránézek egyszerre látom benne a férfit, az őrültet, a bolondos gyereket. Azt mondta, mi ketten együtt, nagyon hasonlóan vagyunk furcsák. Én pedig még soha nem gondoltam egészen addig így magamra, de elfeledtette velem néhány órára a rossz érzéseket, és csak nevettem, és hagytam magamnak egy kis időt a boldogságra. Kellenek az ilyen pozitív élmények, kell az erő, hogy később le tudjunk küzdeni minden nehézséget. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése