2014. december 24., szerda


Legyen most ez olyan, mikor csak a jó, szerethető, emlékezetes pillanatokra gondolunk. Ahogy visszagondolok az elmúlt időszakra az életemből, rájöttem, hogy bár hoztam rossz döntéseket, mégis sokat tanultam belőlük. Rájöttem, hogy néha úgy viselkedtem, mint akiket elítélek, és, hogy volt mikor nem tettem eleget önmagamért. De mikor úgy éreztem, hogy nincs kiút, akkor sem adtam fel, mindig a következő lépést terveztem. Nem mindig volt könnyű és valószínűleg hosszú évek múlva a mostani problémáim csak apróságoknak fognak tűnni. Minden embernek volt valamilyen jelentősége az életemben még akkor is, ha néha úgy éreztem, hogy ez nem így van. Miattuk jöttem rá, hogy mit akarok igazából és mi lehet fontos valakiben. Miközben sok minden változik körülöttem, egy dolog nem változik, és ez a családom. Érhetnek csalódások, elhagyhatnak a barátok, vagy lehetnek sikereim az életben ők mindig itt voltak és itt is lesznek, nem számít, mi történik. És ezen a napon ezért vagyok igazán hálás.

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése