2014. május 3., szombat


Sokan őszinteséget akarnak, mégsem tudják elviselni az igazságot. A szerelmesek ígéreteket várnak, hogy ez majd örökké fog tartani. Te nem ígértél nekem semmit, azt mondtad, ha nem is tart örökké, akkor csak abban reménykedhetünk, hogy sokáig leszünk együtt. Meglepő, volt valami újat hallani. Ezt még senki nem mondta, de valahol igaz. Kinek kell egy örökké tartó szerelem? Inkább legyen ez a pillanat, ami új és izgalmas. Nem kellenek ígéretek, ha biztos vagy abban amit érzel. Nélküled még mindig önmagam vagyok. Az a szomorú lány, aki képtelen volt a boldogságra, és nem tudta, pozitívan látni a az életet. Régóta próbálkozom, de most először nem tudom szavakba önteni az érzéseimet vagy gondolataim. Megpróbálom összeszedni magamat. Hirtelen annyi mindent kaptam az élettől.
Nem csak szerelmet, de igaz barátokat is, akik bátorítanak. Nekem ajándékozzák a kabaláikat, és tényleg azt remélik, hogy szerencsém lesz. Megbíznak bennem, és ez a legjobb dolog eddig amit kaphattam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése