2015. október 8., csütörtök



Az emberek nem szeretnek a negatív érzésekről beszélni, mint a gyűlölet, az irigység, a fájdalom, ha bántanak vagy éppen fordítva. Életünk során számtalan hibát követünk el. Van az úgy, hogy ma lángoló szerelem, holnap meg már azt sem tudom mit akartam tőle. Viszont ez most nem erről szól. 
Szeretném elmondani, hogy hiányoztok. Meg azt is, hogy csalódtam. Valamikor elhittem, hogy a barátság nem felszínes kapcsolat, hogy majd itt lesznek, ha szükségem lesz rájuk. Úgy éreztem egyedül maradtam, hogy az a világ amiben egy évig éltem nem is létezett igazán. A legrosszabb talán mégis az, hogy tudom, nagyon nehéz lesz megbocsájtanom. Megtanultam, hogy a barátság nem az együtt töltött időben mérhető, hanem abban, hogy mikor számíthatsz a többiekre. Mert, ha éppen széthullik körülötted minden, és te egyedül vagy, akkor valamit rosszul csináltál. Őszintén sajnálom, hogy így alakult, de azt mondják minden csalódás egy lépéssel előre visz. Remélem, hogy tényleg így van.

"Zengő érc vagyok és pengő cimbalom.

Rohadjon meg mindenki.
Gyűlöllek."
/Esterházy Péter/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése