2014. július 14., hétfő



Megfogadtam, hogy soha nem leszek olyan ember. Nem akarok mindent megkapni, készen, élni, de élmények nélkül kényelmesen, minden egyes nap ugyanúgy. Én független akarok lenni, erős, aki a saját lábán áll, akinek nem kell másra támaszkodnia, nem csinálok majd úgy, mintha én tökéletes lennék, csak azért. Ha valami nem sikerül elsőre, majd másodjára fog, van úgy, hogy a játéknak vége, de újra kezdhetjük. Ez vagyok én, mikor a tükörbe nézek önmagamat látom és soha nem tagadnám le ezt az arcot. Senki sem szólhat bele az életembe, nem érdekel, ha valakinek nem tetszik valami rajtam, vagy a viselkedésem hisz van magasabb ítélőszék is az emberekénél. Úgyhogy nem félek. Ez majd valami jobb helyre fog elvinni, úgyhogy támogass vagy ne zavarj azokkal a problémáiddal, amelyeket az enyémnek látsz, miközben mind a tied, csak félsz szembe nézni velük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése