2014. június 6., péntek


A bukás, nem azt jelentette, hogy nem vagyok elég jó, hogy nem tettem meg mindent a cél érdekében. Harcoltam, egy csata elveszett, de még nem ért véget. Én nem adom fel. Ha kell százszor állok fel, mert sokáig minden csalódás után azt hittem, hogy ez lehetetlen, de mindig sikerült és most is menni fog. Már nem vagyok az a kislány, aki egy helyben áll és fél a változástól. Valaki egyszer azt mondta, hogy az érettségi a főpróba az élethez, szerintem ez a legkevésbé sem igaz. Aki ezt mondta nem élt még egy percet sem. Hogy mi most az élet? Minden, az összes érzelem, a szerelem, a barátság, a nyár, az otthonom. Az élet az amikor van miért lélegezni. Bírálhatsz, várhatod a bukásomat, de rengeteg út van még előttem, és csak rajtam múlik, hogy melyiken indulok el és hova érkezem meg. Aztán szép lassan, a múltam lesz a jövőm. 

"Ha ma elvesztem
Holnap újra kezdem
Ha egymagamban is kell összeesnem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése