2013. június 14., péntek


Vannak pillanatok, amikor fogalmad sincs, hogy mit akarsz. Csak hagyod, hogy magával sodorjon az élet és próbálod elhinni, hogy jó úton haladsz. Persze, mind hibázunk. Ez észhez térít, tudnom kell, hogy nem tehetek meg mindent, hogy nem használhatom ki az embereket. Kell a magány, hogy tudjam, ki vagyok én, miért indultam el és merre tartok. Nem akarok örökké a napsütésre várni, ha a szívemben még mindig tél van. Attól félek, hogy nem jó engem szeretni, mert csak felforgatom az emberek életét. Örömmel szaladok eléd, rád nevetek, aztán hátat fordítok. Nem tudom, hogy a múlt miatt érzek-e így vagy csak úgy. Sokan mondták már, hogy furcsa lány vagyok… tudom jól. Leginkább önmagamra hasonlítok, és amíg biztos talaj van, a lábam alatt nem érhet semmi baj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése