2012. június 12., kedd




Már hozzá szoktam, hogy minden embernek szüksége van valakire, aki meghallgatja a problémáit. Mindenkinek szüksége van egy lelki szemetesre, muszáj, hogy valakit megtöltsön a problémáival, a sérelmeivel aztán kérdés nélkül otthagyja. Sok mindent elviselek. Elhiszem, neked, hogy az élet szar. De, ha még egy dolgot végig kell hallgatnom én komolyan mondom, hogy felmászok a falra. Mint a pókember. Tudod, csak azt kéne megtanulni, hogy amíg áttaposol az embereken csak, hogy rájöjj mit érzel igazán, vagy mi a fenét akarsz egyáltalán az életedtől, addig engem romba döntesz. Rájöttem, hogy vagy mindenen felhúzom magamat, vagy semmin. Egyszerűen már nem érdekel. Ha meg akarod, tenni tedd meg, legyél akivel akarsz, bulizd át a nyarat, senki nem tart vissza. Hitesd el mindenkivel, hogy te vagy a legjobb fej, hogy valójában, te csak boldog akarsz lenni és, hogy te mennyit küzdöttél már ezért. Nem számít, hogy az áttáncolt éjszakák, vagy a végig üvöltött koncertek után nem érzel változást. Elmentél, de nem kaptál semmit. Ma már menő flegmának, meg bunkónak lenni, de amíg egy olyan életet élsz ami nem vezet sehová akkor mégis mit vársz az élettől? Miért várod, hogy minden magától oldódjon meg? Nem kell megkérdezned, hogy én ettől, hogy érzem magamat. Én központú világban élünk. Mindig csak én, én, én. De mégis hova tűnt a "te"? Hova tűnt, hogy egy kicsit is oda figyeljünk másokra? Mindenki jó benne, hogy elmondja másoknak az élet hatalmas igazságait. Ha neked ez kell, én elfogadom. Soha nem vonnám kétségbe a döntéseidet, de engem ez nem érdekel. Nem élet célom, minden seggfejjel lepacsizni, és nem fogok jó pofizni olyan emberekkel, akik csak felidegesítenek. Csak ne gyere hozzám, ha újra rájöttél, hogy már megint elrontottál valamit. Van, hogy a dolgok nem maguktól romlanak el, hanem te rombolod le. Mert amíg valaki panaszkodik, és valaki azt hiszi neki a legrosszabb a világon, addig vannak olyanok, akik nem fárasztanak másokat a saját nyomorukkal, hanem küzdenek és elérik a céljukat. Ezt soha ne felejtsd el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése