2012. június 8., péntek

Engem nagyon türelmes embernek ismernek, és bár van, hogy hamar felkapom, a vizet igazán ideges csak ritkán vagyok. Az a pillanat, amikor az adrenalin átjárja a testem és legszívesebben megütnélek. Mert megtenném. Tudod, ha a barátomat bántod olyan, mintha engem bántanál. Mindegy, hogy épp mi zajlik köztünk vagy inkább mi nem, de ha még egyszer a szádra mered venni én nem, állok jót magamért. Már nem is ismerek rád. Teljesen megváltoztál az utóbbi hónapokba. Nem tudom miért jó neked, ha engem bántasz azzal, hogy közben őt bántod, de ne merd még egyszer megtenni. Csak azért vagyok rád igazán mérges, mert amikor a szavak elhagyják, a szádat éles tőrként simulnak belém. Eszembe jutnak a régi emlékek és, ahogy kimondtad a nevét, övön aluli ütés volt. Mindegy mi lesz, ezután talán megbocsájtok neked, de tudom, hogy ő százszor jobb ember nálad és még bebizonyítanom sem kell, mert mindenki tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése