2014. június 22., vasárnap


Az idő mindent elpusztít. Egyszer minden elmúlik. Van egy pont, ahol nem maradhatsz többé gyerek, akit mindentől megóvnak. Hirtelen ott állsz, előre nézel és mégsem látsz semmit. Ott vagy valaminek a közepén. Vagy épp az elején, mert, ha mázlink van, akkor ez csak a kezdet és nem a vég. Soha nem tudhatjuk előre. Van úgy, hogy jó döntéseket hozol, van úgy, hogy nem, de ez csak később derül ki. Nem tudom, hogy elég jó vagyok-e, talán csak annyi biztos, hogy megpróbáltam. Várom a váratlant, hagyom, hogy sodorjon magával, közben itt vagy velem és beléd kapaszkodom. A halovány reménnyel, együtt kapaszkodom beléd. Folyamatosan tanulok és tapasztalatok. Kellenek a hibák, hogy biztosabb legyek abban, hogy ki vagyok én, és mit akarok, hogy tudjam mire van szükségem. Kell, hogy el tudjam dönteni mit tartsak meg magamnak a múlt ködös emlékeiből és mit hagyjak örökre magam mögött. Véget ért egy korszak, kaptam még egy lehetőséget, én pedig élni akarok. Minden erőmmel azon leszek, hogy a felszínen maradjak. Többé nem kell elviselnem azoknak az embereknek a pillantásait, akiknek a véleménye soha nem számított. A sors majd elrendezi a számlát. Nem várhatom el senkitől, hogy boldog legyen, csak azt, hogy soha ne adjátok fel, mindegy mennyire vagytok elveszve, innen már csak felfelé vihet az út. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése