2012. november 26., hétfő



A férfiak egyetlen dolga, hogy férfiak legyenek. Én ezt az egy dolgot várom tőlük, mégis soknak tűnik. Csak hívjátok el a lányokat randizni, legyetek határozottak (ne mások hozzanak meg helyettetek minden döntést), és harcoljatok azért, akit szerettek. Nyújtsatok biztonságot és nyugalmat, amikor arra van szükségünk. Mégis mit vártok? Hogy amíg csapatokban jártok vásárolni, és egy buliba már részegen érkeztek meg, majd az öletekbe pottyan a nagy szerelem? Vagy esetleg a rózsaszín pólódba fognak beleszeretni? Gondolkozzatok már. Szánalmas, hogy idáig süllyedt a társadalmunk. Amíg azt hiszed, hogy egyetlen szavadra ugranak, csak azért mert néhány könnyűvérű lány utánad rohan, akkor rossz irányba haladsz. Velük akarsz komoly kapcsolatot? Ha ilyen nehéz majd én elmondom neked úgy, hogy megértsd: egyetlen esélyed van és, ha elcseszted ne keress többet. Én nem vagyok bunkó, csak tőletek tanultam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése