2012. június 20., szerda


A képzeletemben, millió dolgot vágtam a fejedhez. Megszabadultam az összes sérelmemtől, és végre megnyugodtam. Elhittem, hogy vannak olyan viták, amikor nem csak egy ember a hibás. Dühös voltam, és ideges, pedig valójában csak azt akartam mondani, hogy itt leszek bármi történjék. A barátság az, amikor mindegy mi történik, végül vissza találunk oda, ahonnan elindultunk. Meg azt is jelenti, hogy megsérthetsz vagy tehetünk egymás ellen olyan dolgokat, amik megbántanak, de ettől többre tartjuk a kettőnk kapcsolatát. Én hiszek benned, ez mindig így volt. Magamban már kevésbé. Folyton hibázok, és elhiszem, hogy ettől mások rossz embernek tartanak. Sosem voltam túl jó, főleg, ha érzésekről van szó. Ezzel kapcsolatban, abszolút hiányos a tudásom. Remélem, hogy te soha nem mondtál le rólam. Rajtad kívül senki nem érti, amikor teljesen lökött dolgokról beszélek. Végülis mindegy, hogy kit szeretsz, vagy melyik zenére tombolsz. Az emberek jönnek-mennek az életünkben, de egy valami örök: a kettőnk töretlen bizalma egymás felé. Ezért vagyunk jó barátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése