2012. május 11., péntek


Az egyetlen ok, hogy nem válaszolok azoknak, akik bántani próbálnak, az hogy nekem van türelmem és ez egy olyan erény ami hiányzik belőlük. A saját gyengeségeiket élik ki másokon, s közben úgy viselkednek, mint a hisztis kisgyerekek. Bántja őket az, hogy megpróbálnak, összetörni, de minden próbálkozásuk, csak erősebbé tesz. Hallom, ahogy rólam beszélnek. Hallom, ahogy rajtam nevetnek, de a legkevésbé sem bánt engem. Inkább viccesnek tartom, hogy olyan inger szegény környezetben élnek, ahol én vagyok a legérdekesebb téma. Én, aki nem csinált semmi különöset, csupán nem vagyok ugyanolyan, mint ők, és, ha lehetne sem állnék melléjük a kirakatba. Ezek azok az emberek, akik elhitetik magukkal, hogy milyen sikeresek lesznek az életben és boldogok, de az ég világon semmit nem tesznek érte. Lenézik azt a lányt, aki tanul mert okosabb náluk, mert nem játsza meg a hülyét a pasik előtt. 
Aztán majd eltelnek az évek és amikor vissza nézek a múltamba, már csak megkopott emlékek lesznek, és mosolyogva gondolok arra, hogy miattuk lettem ilyen sikeres.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése